Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego
Rekomendacje Najlepszy w Polsce samorząd Najlepszy w Polsce samorząd kupon konkursowy produkty kupon konkursowy usługi Pałac Mierzęcin Europartner Polski Cukier KREISEL Polska Spółka Gazownictwa Herbapl S.A. POZNAŃ SAMORZĄD WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO ATANER Spółdzielcza Grupa Bankowa

Aktualności

27.11.2016

Zakończono XXVI Edycję Konkursu Jakości
Produktów i Usług o Certyfikat
prestiżowego godła Najlepsze w Polsce

24 liostopada 2016 roku zakończona została  XXVI  Edycja  Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług o Certyfikaty godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”.  Finał tej edycji Konkursu organizowanego każdego roku przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego odbył się w Poznaniu w Sali Lubrańskiego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.  XXVI Konkurs wzbudził  wyjątkowo duże zainteresowanie i uznanie w środowiskach gospodarczych w Polsce. Przedsiębiorcy docenili fakt, że szczególnie dla rozwijających się  średnich i małych firm, Certyfikat Godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” jest znakomitą rekomendacją na rynku, oraz wpisuje się w program gospodarczego patriotyzmu.  Potwierdza  to praktyka gospodarcza.

Konkurs organizowany jest przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego od roku 1992, wtedy jako konkurs o Certyfikat  godła „Dobre bo Polskie”, ale po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej konkurs został zmieniony na Konkurs Produktów i Usług o Certyfikat godła „Najlepsze w Polsce”. Do roku 2018 w kolejnych XXVI edycjach rocznych tych nowych konkursów przyznano ponad 2 dwa tysiące  Certyfikatów godła  „Dobre bo Polskie” i „Najlepsze w Polsce” oraz ponad dwieście Statuetek Hipolita dla produktów i usług. XXVI Edycja konkursu znacznie powiększyła tę liczbę o kolejnych laureatów.

Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to – jak powszechnie już wiadomo – znak jakości usankcjonowany przez Unię Europejską i przez Komisję Europejską i może być w drodze konkursu jakości przyznany każdej firmy, każdej organizacji, każdej osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, dla każdego produktu i każdej usługi obecnych na rynku w Polsce. Godło to stanowi wyróżnik solidności i jakości. Sam Konsumencki Konkurs Jakości Produktów i Usług „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to ustalona już  tradycja eksponowania i promowania firm produkcyjnych i usługowych uznanych w Polsce za najlepsze spośród dobrych.

Współcześnie godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” można spotkać zarówno na setkach produktów na półkach marketów handlowych i małych sklepików, jak i na szyldach hoteli i klinik leczniczych, szyldach wielkich serwisów samochodowych i innych. Zawsze te godła są gwarancją najwyższej jakości produktów, oraz solidności producentów, także gwarancją najwyższej jakości usług świadczonych na rynku.

Szanowni Państwo! Poszukujcie i wskazujcie konkursowemu Jury najlepsze Waszym zdaniem produkty rynkowe, najlepsze firmy usługowe, najlepszych usługodawców i najlepsze usługi, jakie można znaleźć na rynku w Polsce. Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” jest i nadal niech będzie wspólnym drogowskazem ku produktom oraz usługom, które pragniemy promować i traktować jako zasługujące na szczególne zaufania klientów.

Zachęcamy też serdecznie do nadsyłania już teraz zgłoszeń, do wypełniania i wysyłania do Jury Konkursu kuponów konkursowych na XXVII Edycję Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług o Certyfikat „Najlepsze w Polsce”. Kupony konkursowe zamieszczone są stale na naszej stronie internetowej (w lewym górnym rogu).

Zapraszamy naszych Czytelników do udziału
w Konsumenckich Konkursach Jakości Produktów i Usług

07.10.2016

Trwa obecnie XXVI Edycja Konkursu Jakości
Produktów i Usług o Certyfikat
prestiżowego godła Najlepsze w Polsce


Trwa obecnie XXVI  Edycja  Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług o Certyfikaty godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”.  Finał tej edycji Konkursu organizowanego każdego roku przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego odbędzie się w Poznaniu w listopadzie 2016  roku, w Sali Lubrańskiego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.  XXV Konkurs wzbudził  wyjątkowo duże zainteresowanie i uznanie w środowiskach gospodarczych w Polsce. Przedsiębiorcy docenili fakt, że szczególnie dla rozwijających się  średnich i małych firm, Certyfikat Godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” jest znakomitą rekomendacją na rynku. Potwierdza  to praktyka gospodarcza XXVI Edycja na pewno będzie równie interesująca..

Konkurs organizowany jest przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego od roku 1992, wtedy jako konkurs o Certyfikat  godła „Dobre bo Polskie”, ale po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej konkurs został zmieniony na Konkurs Produktów i Usług o Certyfikat godła „Najlepsze w Polsce”. Do roku 2015 w kolejnych XXV edycjach rocznych tych nowych konkursów przyznano ponad 2 dwa tysiące  Certyfikatów godła  „Dobre bo Polskie” i „Najlepsze w Polsce” oraz ponad dwieście Statuetek Hipolita dla produktów i usług. XXVI Edycja konkursu znacznie powiększy tę liczbę o kolejnych laureatów.

Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to – jak powszechnie już wiadomo – znak jakości usankcjonowany przez Unię Europejską i przez Komisję Europejską i może być w drodze konkursu jakości przyznany każdej firmy, każdej organizacji, każdej osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, dla każdego produktu i każdej usługi obecnych na rynku w Polsce. Godło to stanowi wyróżnik solidności i jakości. Sam Konsumencki Konkurs Jakości Produktów i Usług „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to ustalona już  tradycja eksponowania i promowania firm produkcyjnych i usługowych uznanych w Polsce za najlepsze spośród dobrych.

Współcześnie godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” można spotkać zarówno na setkach produktów na półkach marketów handlowych i małych sklepików, jak i na szyldach hoteli i klinik leczniczych, szyldach wielkich serwisów samochodowych i innych. Zawsze te godła są gwarancją najwyższej jakości produktów, oraz solidności producentów, także gwarancją najwyższej jakości usług świadczonych na rynku.

Szanowni Państwo! Poszukujcie i wskazujcie konkursowemu Jury najlepsze Waszym zdaniem produkty rynkowe, najlepsze firmy usługowe, najlepszych usługodawców i najlepsze usługi, jakie można znaleźć na rynku w Polsce. Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” jest i nadal niech będzie wspólnym drogowskazem ku produktom oraz usługom, które pragniemy promować i traktować jako zasługujące na szczególne zaufania klientów.

Zachęcamy też serdecznie do nadsyłania już teraz zgłoszeń, do wypełniania i wysyłania do Jury Konkursu kuponów konkursowych na XXVI Edycję Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług o Certyfikat „Najlepsze w Polsce”. Kupony konkursowe zamieszczone są stale na naszej stronie internetowej (w lewym górnym rogu).

Zapraszamy naszych Czytelników do udziału
w Konsumenckich Konkursach Jakości Produktów i Usług 

01.05.2016

Zakończono już XXV Edycję Konkursu Jakości
Produktów i Usług o Certyfikat
prestiżowego godła Najlepsze w Polsce

Zakończyła się XXV Edycja  Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług o Certyfikaty godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”.  Finał tej edycji Konkursu organizowanego każdego roku przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego odbył się w Poznaniu w dniu 28 kwietnia 2016  roku, w Sali Lubrańskiego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.  XXV Konkurs wzbudził  wyjątkowo duże zainteresowanie i uznanie w środowiskach gospodarczych w Polsce. Przedsiębiorcy docenili fakt, że szczególnie dla rozwijających się  średnich i małych firm, Certyfikat Godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” jest znakomitą rekomendacją na rynku. Potwierdza  to praktyka gospodarcza.

Konkurs organizowany jest przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego od roku 1992, wtedy jako konkurs o Certyfikat  godła „Dobre bo Polskie”, ale po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej konkurs został zmieniony na Konkurs Produktów i Usług o Certyfikat godła „Najlepsze w Polsce”. Do roku 2015 w kolejnych XXIV edycjach rocznych tych nowych konkursów przyznano bez mała 2 dwa tysiące  Certyfikatów godła  „Dobre bo Polskie” i „Najlepsze w Polsce” oraz ponad dwieście Statuetek Hipolita dla produktów i usług. XXV Edycja konkursu znacznie powiększy tę liczbę o kolejnych laureatów.

Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to – jak powszechnie już wiadomo – znak jakości usankcjonowany przez Unię Europejską i przez Komisję Europejską i może być w drodze konkursu jakości przyznany każdej firmy, każdej organizacji, każdej osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, dla każdego produktu i każdej usługi obecnych na rynku w Polsce. Godło to stanowi wyróżnik solidności i jakości. Sam Konsumencki Konkurs Jakości Produktów i Usług „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to ustalona już  tradycja eksponowania i promowania firm produkcyjnych i usługowych uznanych w Polsce za najlepsze spośród dobrych.

Współcześnie godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” można spotkać zarówno na setkach produktów na półkach marketów handlowych i małych sklepików, jak i na szyldach hoteli i klinik leczniczych, szyldach wielkich serwisów samochodowych i innych. Zawsze te godła są gwarancją najwyższej jakości produktów, oraz solidności producentów, także gwarancją najwyższej jakości usług świadczonych na rynku.

Szanowni Państwo! Poszukujcie i wskazujcie konkursowemu Jury najlepsze Waszym zdaniem produkty rynkowe, najlepsze firmy usługowe, najlepszych usługodawców i najlepsze usługi, jakie można znaleźć na rynku w Polsce. Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” jest i nadal niech będzie wspólnym drogowskazem ku produktom oraz usługom, które pragniemy promować i traktować jako zasługujące na szczególne zaufania klientów.

Zachęcamy też serdecznie do nadsyłania już teraz zgłoszeń, do wypełniania i wysyłania do Jury Konkursu kuponów konkursowych na XXVI Edycję Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług o Certyfikat „Najlepsze w Polsce”. Kupony konkursowe zamieszczone są stale na naszej stronie internetowej (w lewym górnym rogu).

Zapraszamy naszych Czytelników do udziału
w Konsumenckich Konkursach Jakości Produktów i Usług 
 

12.04.2016

Rozpoczęła się XXV Edycja Konkursu
Jakości Produktów i Usług o Certyfikat
Prestiżowego Godla Najlepsze w Polsce

Rozpoczęła się XXV Edycja  Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług o Certyfikaty godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”.  Finał tej edycji Konkursu organizowanego każdego roku przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego odbędzie  się w Poznaniu w dniu 28 kwietnia 2016  roku, w Sali Lubrańskiego UAM w Poznaniu.,  XXV Konkurs wzbudza  wyjątkowo duże zainteresowanie i uznanie w różnych  środowiskach gospodarczych w Polsce.. Przedsiębiorcy doceniają fakt, że szczególnie dla rozwijających się  średnich i małych firm, Certyfikat Godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” jest znakomitą rekomendacją na rynku. Potwierdziła  to praktyka gospodarcza.

Konkurs organizowany jest przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego od roku 1992, wtedy jako konkurs o Certyfikat  godła „Dobre bo Polskie”, ale po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej konkurs został zmieniony na Konkurs Produktów i Usług o Certyfikat godła „Najlepsze w Polsce”. Do roku 2015 w kolejnych rocznych edycjach konkursów przyznano bez mała 2 dwa tysiące  Certyfikatów godła  „Dobre bo Polskie” i „Najlepsze w Polsce” oraz ponad dwieście Statuetek Hipolita dla produktów i usług. XXV Edycja konkursu znacznie powiększ tę liczbę o kolejnych laureatów

Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to – jak powszechnie już wiadomo – znak jakości usankcjonowany przez Unię Europejską i przez Komisję Europejską i może być w drodze konkursu jakości przyznany każdej firmy, każdej organizacji, każdej osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, dla każdego produktu i każdej usługi obecnych na rynku w Polsce. Godło to stanowi wyróżnik solidności i jakości. Sam Konsumencki Konkurs Jakości Produktów i Usług „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to ustalona już  tradycja eksponowania i promowania firm produkcyjnych i usługowych uznanych w Polsce za najlepsze spośród dobrych.

Współcześnie godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” można spotkać zarówno na setkach produktów na półkach marketów handlowych i małych sklepików, jak i na szyldach hoteli i klinik leczniczych, szyldach wielkich serwisów samochodowych i innych. Zawsze te godła są gwarancją najwyższej jakości produktów, oraz solidności producentów, także gwarancją najwyższej jakości usług świadczonych na rynku.

Szanowni Państwo! Poszukujcie i wskazujcie konkursowemu Jury najlepsze Waszym zdaniem produkty rynkowe, najlepsze firmy usługowe, najlepszych usługodawców i najlepsze usługi, jakie można znaleźć na rynku w Polsce. Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” jest i nadal niech będzie wspólnym drogowskazem ku produktom oraz usługom, które pragniemy promować i traktować jako zasługujące na szczególne zaufania klientów.

Zachęcamy też serdecznie do nadsyłania już teraz zgłoszeń, do wypełniania i wysyłania do Jury Konkursu kuponów konkursowych na XXV Edycję Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług o certyfikat „Najlepsze w Polsce”. Kupony konkursowe zamieszczone są stale na naszej stronie internetowej (w lewym górnym rogu).

Zapraszamy naszych Czytelników do udziału
w Konsumenckich Konkursach Jakości Produktów i Usług

11.09.2015

Trwa XXIV Edycja (2015)
Konsumenckiego Konkursu Jakości
Produktów i Usług o Certyfikaty Godła
"Najlepsze w Polsce"


Trwa XXIV Edycja  Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług o Certyfikaty godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”.  Finał tej edycji Konkursu organizowanego każdego roku przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego odbędzie się w Poznaniu w dniu 19 listopada 2015 roku. Mimo wakacji, kiedy zwykle rynek zwalnia,  Konkurs wzbudził, duże zainteresowanie i uznanie w środowiskach gospodarczych. Przedsiębiorcy doceniają fakt, że szczególnie dla rozwijających się  średnich i małych firm, Certyfikat Godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” jest znakomitą rekomendacją na rynku. Potwierdziła  to praktyka gospodarcza.

Konkurs organizowany jest przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego od roku 1992, wtedy jako konkurs o Certyfikat  godła „Dobre bo Polskie”, ale po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej został zmieniony na Konkurs Produktów i Usług o Certyfikat godła „Najlepsze w Polsce”. Do roku 2015 w kolejnych edycjach konkursów przyznano bez mała 2 dwa tysiące  Certyfikatów godła  „Dobre bo Polskie” i „Najlepsze w Polsce” oraz ponad dwieście Statuetek Hipolita dla produktów i usług. XXIII Edycja konkursu znacznie powiększyła tę liczbę o kolejnych laureatów

Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to – jak powszechnie już wiadomo – znak jakości usankcjonowany przez Unię Europejską i przez Komisję Europejską i może być w drodze konkursu jakości przyznany każdej firmy, każdej organizacji, każdej osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, dla każdego produktu i każdej usługi obecnych na rynku w Polsce. Godło to stanowi wyróżnik solidności i jakości. Sam Konsumencki Konkurs Jakości Produktów i Usług „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to ustalona już  tradycja eksponowania i promowania firm produkcyjnych i usługowych uznanych w Polsce za najlepsze spośród dobrych.

Współcześnie godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” można spotkać zarówno na setkach produktów na półkach marketów handlowych i małych sklepików, jak i na szyldach hoteli i klinik leczniczych, szyldach wielkich serwisów samochodowych i innych. Zawsze te godła są gwarancją najwyższej jakości produktów, oraz solidności producentów, także gwarancją najwyższej jakości usług świadczonych na rynku.

Szanowni Państwo! Poszukujcie i wskazujcie konkursowemu Jury najlepsze Waszym zdaniem produkty rynkowe, najlepsze firmy usługowe, najlepszych usługodawców i najlepsze usługi, jakie można znaleźć na rynku w Polsce. Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” jest i nadal niech będzie wspólnym drogowskazem ku produktom oraz usługom, które pragniemy promować i traktować jako zasługujące na szczególne zaufania klientów.

Zachęcamy też serdecznie do nadsyłania już teraz zgłoszeń, do wypełniania i wysyłania do Jury Konkursu kuponów konkursowych na obecną  XXIV Edycję Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług o certyfikat „Najlepsze w Polsce”. Kupony konkursowe zamieszczone są stale na naszej stronie internetowej (w lewym górnym rogu).

Zapraszamy naszych Czytelników do udziału
w Konsumenckich Konkursach Jakości Produktów i Usług

10.04.2015

Zakończono XXIII (2014) Edycję
Konsumenckiego Konkursu Jakości

Produktów i Usług o Certyfikaty Godła
"Najlepsze w Polsce"


9 kwietnia 2015 roku, tradycyjnie w historycznej Czerwonej Sali Pałacu Działyńskich w Poznaniu uroczystą Galą zakończono XXIII Edycję  (2015) Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług o Certyfikaty godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”.  Finał tej edycji Konkursu organizowanego każdego roku przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego jak zawsze, wzbudził duże zainteresowanie i uznanie środowisk gospodarczych w Polsce, tteż średnich i małych firm, dla których Certyfikat Godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” jest znakomitym umocnieniem na rynku. Potwierdza to praktyka gospodarcza.

Konkurs zorganizowany został przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego w roku 1992, wtedy jako konkurs o Certyfikat  godła „Dobre bo Polskie”, ale w latach późniejszych, po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej zmieniony na Konkurs Produktów i Usług o Certyfikat godła „Najlepsze w Polsce”. Do roku 2014 w kolejnych edycjach konkursów przyznano 1786 Certyfikatów godła  „Dobre bo Polskie” i „Najlepsze w Polsce” oraz 177 Statuetek Hipolita dla produktów i usług. XXIII Edycja konkursu znacznie powiększyła tę liczbę o kolejnych laureatów

Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to – jak powszechnie już wiadomo – znak jakości usankcjonowany przez Unię Europejską i przez Komisję Europejską i może być w drodze konkursu jakości przyznany każdej firmy, każdej organizacji, każdej osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, dla każdego produktu i każdej usługi obecnych na rynku w Polsce. Godło to stanowi wyróżnik solidności i jakości. Sam Konsumencki Konkurs Jakości Produktów i Usług „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to ustalona już  tradycja eksponowania i promowania firm produkcyjnych i usługowych uznanych w Polsce za najlepsze spośród dobrych.

Współcześnie godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” można spotkać zarówno na setkach produktów na półkach marketów handlowych i małych sklepików, jak i na szyldach hoteli i klinik leczniczych, szyldach wielkich serwisów samochodowych i innych. Zawsze te godła są gwarancją najwyższej jakości produktów, oraz solidności producentów, także gwarancją najwyższej jakości usług świadczonych na rynku.

Szanowni Państwo! Poszukujcie i wskazujcie konkursowemu Jury najlepsze Waszym zdaniem produkty rynkowe, najlepsze firmy usługowe, najlepszych usługodawców i najlepsze usługi, jakie można znaleźć na rynku w Polsce. Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” jest i nadal niech będzie wspólnym drogowskazem ku produktom oraz usługom, które pragniemy promować i traktować jako zasługujące na szczególne zaufania klientów.

Zachęcamy też serdecznie do nadsyłania już teraz zgłoszeń, do wypełniania i wysyłania do Jury Konkursu kuponów konkursowych na nową XXIV Edycję Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług o certyfikat „Najlepsze w Polsce”. Kupony konkursowe zamieszczone są stale na naszej stronie internetowej (w lewym górnym rogu).

Zapraszamy naszych Czytelników do udziału
w Konsumenckich Konkursach Jakości Produktów i Usług

10.02.2015

Trwa XXIII (2015) Edycja Konsumenckiego
Konkursu Jakości Produktów i Usług
o Certyfikat Godła "Najlepsze w Polsce

9 kwietnia 2015 roku, we czwartek, tradycyjnie w historycznej Czerwonej Sali Pałacu Działyńskich w Poznaniu zakończona będzie Galą XXIII Edycja ( 2015 ) Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług o Certyfikaty godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”. Finał tej edycji Konkursu organizowanego każdego roku przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego jak zawsze, niezmiennie od lat wzbudza duże zainteresowanie i uznanie środowisk gospodarczych w Polsce, także średnich i małych podmiotów, dla których Certyfikat Godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” jest znakomitym umocnieniem na rynku. Potwierdza to praktyka gospodarcza.

Konkurs zorganizowany został przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego w roku 1992, wtedy jako konkurs o Certyfikat  godła „Dobre bo Polskie”, ale w latach późniejszych, po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej zmieniony na Konkurs Produktów i Usług o Certyfikat godła „Najlepsze w Polsce”. Do roku 2014 w kolejnych edycjach konkursów przyznano 1786 Certyfikatów godła  „Dobre bo Polskie” i „Najlepsze w Polsce” oraz 177 Statuetek Hipolita dla produktów i usług. XXIII Edycja konkursu znacznie powiększy tę liczbę o kolejnych laureatów.

Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to – jak powszechnie już wiadomo – znak jakości usankcjonowany przez Unię Europejską i przez Komisję Europejską i może być w drodze konkursu jakości przyznany każdej firmy, każdej organizacji, każdej osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, dla każdego produktu i każdej usługi obecnych na rynku w Polsce. Godło to stanowi wyróżnik solidności i jakości. Sam Konsumencki Konkurs Jakości Produktów i Usług „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to ustalona już  tradycja eksponowania i promowania firm produkcyjnych i usługowych uznanych w Polsce za najlepsze spośród dobrych.

Współcześnie godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” można spotkać zarówno na setkach produktów na półkach marketów handlowych i małych sklepików, jak i na szyldach hoteli i klinik leczniczych, szyldach wielkich serwisów samochodowych i innych. Zawsze te godła są gwarancją najwyższej jakości produktów, oraz solidności producentów, także gwarancją najwyższej jakości usług świadczonych na rynku.

Szanowni Państwo! Poszukujcie i wskazujcie konkursowemu Jury najlepsze Waszym zdaniem produkty rynkowe, najlepsze firmy usługowe, najlepszych usługodawców i najlepsze usługi, jakie można znaleźć na rynku w Polsce. Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” jest i nadal niech będzie wspólnym drogowskazem ku produktom oraz usługom, które pragniemy promować i traktować jako zasługujące na szczególne zaufania klientów.

Zachęcamy też serdecznie do nadsyłania już teraz zgłoszeń, do wypełniania i wysyłania do Jury Konkursu kuponów konkursowych na nową XXIII Edycję Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług o certyfikat „Najlepsze w Polsce”. Kupony konkursowe zamieszczone są stale na naszej stronie internetowej (w lewym górnym rogu).

Zapraszamy naszych Czytelników
do udziału w Konsumenckich Konkursach
Jakości Produktów i Usług 

26.11.2014

Zakończono XXII (2014) Edycję Konsumenckiego
Konkursu Jakości Produktów i Usług
o Certyfikaty Godła "Najlepsze w Polsce"

21 listopada, tradycyjnie w historycznej Czerwonej Sali Pałacu Działyńskich w Poznaniu zakończyła się Galą się XXII Edycja ( 2014 ) Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług o Certyfikaty nadania godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”, Finał tej edycji Konkursu organizowanego każdego roku przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego jak zawsze, niezmiennie od lat wzbudził duże uznanie środowisk gospodarczych w Polsce, także średnich i małych podmiotów, dla których Certyfikat Godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” jest znakomitym umocnieniem na rynku. 21 listopada Certyfikaty odebrały 25 firmy produkujące i usługowe, a dwie firmy – poza Certyfikatami otrzymały jako szczególne wyróżnienie Statuetkę Hipolita, nadawaną podmiotom gospodarczym

Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to – jak powszechnie już wiadomo – znak jakości usankcjonowany przez Unię Europejską i przez Komisję Europejską i może być w drodze konkursu jakości przyznany każdej firmy, każdej organizacji, każdej osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, dla każdego produktu i każdej usługi obecnych na rynku w Polsce. Godło to stanowi wyróżnik solidności i jakości. Sam Konsumencki Konkurs Jakości Produktów i Usług „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to dwudziestoletnia tradycja eksponowania i promowania firm produkcyjnych i usługowych uznanych w Polsce za najlepsze spośród dobrych.

Współcześnie godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” można spotkać zarówno na setkach produktów na półkach marketów handlowych i małych sklepików jak i na szyldach hoteli i klinik leczniczych, szyldach wielkich serwisów samochodowych i innych. Zawsze te godła są gwarancją najwyższej jakości produktów i producentów, także gwarancją najwyższej jakości świadczonych na rynku usług.

Szanowni Państwo! Zawsze poszukujcie i wskazujcie konkursowemu Jury najlepsze Waszym zdaniem produkty rynkowe, najlepsze firmy usługowe, najlepszych usługodawców i najlepsze usługi, jakie można znaleźć na rynku w Polsce. Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” jest wspólnym drogowskazem ku produktom oraz usługom, które pragniemy promować i traktować jako zasługujące na szczególne zaufania klientów.

Zachęcamy też serdecznie do nadsyłania już teraz zgłoszeń, do wypełniania i wysyłania do Jury Konkursu kuponów konkursowych na nową XXIII Edycję Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług o certyfikat „Najlepsze w Polsce”. Kupony konkursowe zamieszczone są stale na naszej stronie internetowej (w lewym górnym rogu).

Zapraszamy naszych Czytelników
do udziału w Konsumenckich Konkursach
Jakości Produktów i Usług

25.08.2014

Trwa XXII (2014) Edycja Konsumenckiego
Konkursu Jakości Produktów i Usług
o Certyfikaty Godła "Najlepsze w Polsce"

Właśnie rozpoczęła się XXII Edycja ( 2014 ) Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług o Certyfikaty nadania godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”,  Finał tej edycji Konkursu organizowanego przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego odbędzie  się w dniu 21 listopada 2014 roku w znanej wszystkim  historycznej Czerwonej Sali Pałacu Działyńskich w Poznaniu. Konkurs ten jak zawsze, niezmiennie od lat wzbudził  duże uznanie środowisk gospodarczych w Polsce, także średnich i małych podmiotów, dla których Certyfikat Godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” jest znakomitym umocnieniem na rynku.

Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to – jak powszechnie już wiadomo – znak jakości usankcjonowany przez Unię Europejską i przez Komisję Europejską i może być w drodze konkursu jakości przyznany każdej firmy, każdej organizacji, każdej fizycznej osoby prowadzącej działalność gospodarczą, dla każdego produktu i każdej usługi obecnych na rynku w Polsce. Godło to stanowi  wyróżnik solidności i jakości. Sam Konsumencki Konkurs Jakości Produktów i Usług „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to dwudziestoletnia tradycja eksponowania i promowania firm produkcyjnych i usługowych uznanych w Polsce za najlepsze spośród dobrych.

Współcześnie godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” można spotkać zarówno na setkach produktów na półkach marketów handlowych i małych sklepików jak i na szyldach hoteli i klinik leczniczych, szyldach wielkich serwisów samochodowych i innych. Zawsze te godła są gwarancją najwyższej jakości produktów i producentów, także gwarancją najwyższej jakości świadczonych na rynku usług.

Szanowni Państwo ! Zawsze poszukujcie i wskazujcie konkursowemu Jury najlepsze Waszym zdaniem produkty rynkowe, najlepsze firmy usługowe, najlepszych usługodawców i najlepsze usługi, jakie można znaleźć na rynku w Polsce. Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” jest wspólnym drogowskazem ku produktom oraz usługom, które pragniemy promować i traktować jako zasługujące na szczególne zaufania klientów.

Zachęcamy też serdecznie do nadsyłania już teraz zgłoszeń, do wypełniania i wysyłania do Jury Konkursu kuponów konkursowych na nową  XXII Edycję Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług o certyfikat „Najlepsze w Polsce”. Kupony konkursowe zamieszczone są stale na naszej stronie internetowej (w lewym górnym rogu).

Zapraszamy naszych Czytelników
do udziału w Konsumenckich Konkursach
Jakości Produktów i Usług

18.04.2014

Zakończyła się XXI (2014) Edycja Konsumenckiego
Konkursu Jakości Produktów i Usług
o Certyfikaty Godła "Najlepsze w Polsce"

Właśnie zakończyła  się XXI Edycja ( 2014 ) Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług o Certyfikaty nadania godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”,  Finał tej edycji Konkursu organizowanego przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego odbyła się w dniu10 kiwetnia 2014 roku w znanej wszystkim  historycznej Czerwonej Sali Pałacu Działyńskich w Poznaniu. Konkurs ten jak zawsze, niezmiennie od lat wzbudził  duże uznanie środowisk gospodarczych w Polsce, także średnich i małych podmiotów, dla których Certyfikat Godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” jest znakomitym umocnieniem na rynku.

Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to – jak powszechnie już wiadomo – znak jakości usankcjonowany przez Unię Europejską i przez Komisję Europejską i może być w drodze konkursu jakości przyznany każdej firmy, każdej organizacji, każdej fizycznej osoby prowadzącej działalność gospodarczą, dla każdego produktu i każdej usługi obecnych na rynku w Polsce. Godło to stanowi  wyróżnik solidności i jakości. Sam Konsumencki Konkurs Jakości Produktów i Usług „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to dwudziestoletnia tradycja eksponowania i promowania firm produkcyjnych i usługowych uznanych w Polsce za najlepsze spośród dobrych.

Współcześnie godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” można spotkać zarówno na setkach produktów na półkach marketów handlowych i małych sklepików jak i na szyldach hoteli i klinik leczniczych, szyldach wielkich serwisów samochodowych i innych. Zawsze te godła są gwarancją najwyższej jakości produktów i producentów, także gwarancją najwyższej jakości świadczonych na rynku usług.

Szanowni Państwo ! Zawsze poszukujcie i wskazujcie konkursowemu Jury najlepsze Waszym zdaniem produkty rynkowe, najlepsze firmy usługowe, najlepszych usługodawców i najlepsze usługi, jakie można znaleźć na rynku w Polsce. Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” jest wspólnym drogowskazem ku produktom oraz usługom, które pragniemy promować i traktować jako zasługujące na szczególne zaufania klientów.

Zachęcamy też serdecznie do nadsyłania już teraz zgłoszeń, do wypełniania i wysyłania do Jury Konkursu kuponów konkursowych na nową  XXII Edycję Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług o certyfikat „Najlepsze w Polsce”. Kupony konkursowe zamieszczone są stale na naszej stronie internetowej (w lewym górnym rogu).

Zapraszamy naszych Czytelników
do udziału w Konsumenckich Konkursach
Jakości Produktów i Usług
 

17.02.2014

Rozpoczyna się nowa Edycja Konsumenckiego Konkursu
Jakości Produktów i Usług o Certyfikat Godła
"Najlepsze w Polsce"

Właśnie rozpoczyna się nowa  w roku 2014 Edycja Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług o Certyfikaty nadania godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”,  Finał tej edycji Konkursu organizowanego przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego odbędzie się w dniu 10 kwietnia 2014 roku w znanej wszystkim  historycznej Czerwonej Sali Pałacu Działyńskich w Poznaniu. Konkurs ten zawsze, niezmiennie od lat wzbudza  duże uznanie środowisk gospodarczych w Polsce, także średnich i małych podmiotów, dla których Certyfikat Godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” jest znakomitym umocnieniem na rynku.

Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to – jak powszechnie już wiadomo – znak jakości usankcjonowany przez Unię Europejską i przez Komisję Europejską i może być w drodze konkursu jakości przyznany każdej firmy, każdej organizacji, każdej fizycznej osoby prowadzącej działalność gospodarczą dla każdego produktu i każdej usługi obecnych na rynku w Polsce. Godło to stanowi  wyróżnik solidności i jakości. Sam Konsumencki Konkurs Jakości Produktów i Usług „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to dwudziestoletnia tradycja eksponowania i promowania firm produkcyjnych i usługowych uznanych w Polsce za najlepsze spośród dobrych.

Współcześnie godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” można spotkać zarówno na setkach produktów na półkach marketów handlowych i małych sklepików jak i na szyldach hoteli i klinik leczniczych, szyldach wielkich serwisów samochodowych i innych. Zawsze te godła są gwarancją najwyższej jakości produktów i producentów, także gwarancją najwyższej jakości świadczonych na rynku usług.

Szanowni Państwo ! Zawsze poszukujcie i wskazujcie konkursowemu Jury najlepsze Waszym zdaniem produkty rynkowe, najlepsze firmy usługowe, najlepszych usługodawców i najlepsze usługi, jakie można znaleźć na rynku w Polsce. Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” jest wspólnym drogowskazem ku produktom oraz usługom, które pragniemy promować i traktować jako zasługujące na szczególne zaufania klientów.

Zachęcamy też serdecznie do nadsyłania już teraz zgłoszeń, do wypełniania i wysyłania do Jury Konkursu kuponów konkursowych na trwającą  nową  Edycję Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług 2014 o certyfikat „Najlepsze w Polsce”. Kupony konkursowe zamieszczone są stale na naszej stronie internetowej (w lewym górnym rogu).

Zapraszamy naszych Czytelników
do udziału w Konsumenckich Konkursach
Jakości Produktów i Usług
 

 

12.11.2013

Zakończyła się XX Edycja Konsumenckiego
Konkursu Jakości Usług o Certyfikat "Najlepsze w Polsce"

Zakończyła  się  XX Edycja Konsumenckiego Konkursu Jakości Usług o Certyfikaty nadania godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”,  XX Edycja której uwieńczeniem była Gala w dniu 18 grudnia 2013 roku, tradycyjnie, w dobrze   znanej wszystkim  historycznej Czerwonej Sali Pałacu Działyńskich w Poznaniu. Konkurs ten zawsze, od wielu już  lat stale wzbudza  uznanie  świadczących różne usługi dostępne  w Polsce. W XX grudniowej  edycji Konkursu konsumenci wytypowali wiele firm, które uzyskały Certyfikat godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland.

Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to – jak powszechnie już wiadomo – znak jakości usankcjonowany przez Unię Europejską i przez Komisję Europejską i może być w drodze konkursu jakości przyznany każdej firmy, każdej organizacji, każdej fizycznej osoby prowadzącej działalność gospodarczą dla każdego produktu i każdej usługi obecnych na rynku w Polsce. Godło to stanowi prestiżowy wyróżnik solidności i jakości. Sam Konsumencki Konkurs Jakości Produktów „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to dwudziestoletnia tradycja eksponowania i promowania firm produkcyjnych i konkretnych usług uznanych przez konsumentów za najlepsze spośród dobrych.

Współcześnie godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” można spotkać zarówno na setkach produktów na półkach marketów handlowych i małych sklepików jak i na szyldach hoteli i klinik leczniczych, szyldach wielkich serwisów samochodowych i innych. Zawsze te godła są gwarancją najwyższej jakości produktów i producentów, a przy okazji też gwarancją najwyższej jakości obsługi klientów.

Szanowni Państwo ! Zawsze poszukujcie i wskazujcie konkursowemu Jury najlepsze Waszym zdaniem firmy usługowe, usługodawców i usługi, jakie można znaleźć na rynku w Polsce. Niech godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” stanie się naszym wspólnym drogowskazem ku firmom oraz usługom, które pragniemy promować i traktować jako zasługujące na szczególne zaufania klientów. Z których polski rynek wszelakich usługodawców może być dumny.

Zachęcamy też serdecznie do nadsyłania zgłoszeń, do wypełniania i wysyłania do Jury Konkursu kuponów konkursowych na trwającą  XX Edycję Konsumenckiego Konkursu Jakości Usług 2013 o certyfikat „Najlepsze w Polsce”. Kupony konkursowe zamieszczone są stale na tej naszej stronie internetowej (w lewym górnym rogu).

Zapraszamy naszych Czytelników
do udziału w Konsumenckich Konkursach Jakości
Produktów i Usług

 

25.10.2013

Zakończyła się XX Edycja Konsumenckiego
Konkursu Jakości 
Produktów o certyfikat "Najlepsze w Polsce"

Zakończyła się kolejna XX Edycja Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów o Certyfikaty godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”, której uwieńczeniem była Gala w dniu 23 października 2013 roku, jaka odbyła się w historycznej Czerwonej Sali Pałacu Działyńskich w Poznaniu. Konkurs ten , jak zawsze tak i teraz wzbudził szczególnie duże zainteresowanie wśród firm oferujących różne produkty znajdujące się na rynku w Polsce. W tej edycji Konkursu konsumenci wytypowali 13 produktów, które uzyskały Certyfikat godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland.

Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to – jak powszechnie już wiadomo – znak jakości usankcjonowany przez Unię Europejską i przez Komisję Europejską i może być w drodze konkursu jakości przyznany każdej firmy, każdej organizacji, każdej fizycznej osoby prowadzącej działalność gospodarczą dla każdego produktu i każdej usługi obecnych na rynku w Polsce. Godło to stanowi prestiżowy wyróżnik solidności i jakości. Sam Konsumencki Konkurs Jakości Produktów „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to dwudziestoletnia tradycja eksponowania i promowania firm produkcyjnych i konkretnych produktów uznanych przez konsumentów za najlepsze spośród dobrych.

Współcześnie  godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” można spotkać zarówno na setkach produktów na półkach marketów handlowych i małych sklepików jak i na szyldach hoteli i klinik leczniczych, szyldach wielkich serwisów samochodowych i innych. Zawsze te godła są gwarancją najwyższej jakości produktów i producentów, a przy okazji też gwarancją najwyższej jakości obsługi klientów.

Szanowni Państwo ! Zawsze poszukujcie i wskazujcie konkursowemu Jury najlepsze Waszym zdaniem firmy produkcyjne, producentów i produkty, jakie można spotkać na rynku w Polsce. Niech godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” stanie się naszym wspólnym drogowskazem ku firmom oraz produktom, które pragniemy promować i traktować jako zasługujące na szczególne zaufania klientów. Z których polski rynek wszelakich wytworów może być dumny.

Zachęcamy też serdecznie już teraz do nadsyłania zgłoszeń, do wypełniania i wysyłania do Jury Konkursu kuponów konkursowych na oczekiwaną XX Edycję Konsumenckiego Konkursu Jakości Usług 2013 o certyfikat „Najlepsze w Polsce”. Kupony konkursowe zamieszczone są  stale na tej naszej stronie internetowej (w lewym górnym rogu).

 

Zapraszamy naszych Czytelników
do udziału w Konsumenckich Konkursach Jakości
Produktów i Usług.

16.07.2013

Rozpoczęła się XX Edycja Konsumenckiego
Konkursu Jakości Produktów o godło "Najlepsze w Polsce"

Rozpoczęła się kolejna XX Edycja Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów  o Certyfikaty godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”, której uwieńczeniem będzie Gala w dniu 23 października 2013 roku. Konkurs ten , jak zawsze tak teraz wzbudza szczególnie duże zainteresowanie wśród firm oferujących różne produkty znajdujące się na rynku w Polsce. Tak więc już Konsumenci mogą przesyłać do Biura Konkursu kupony konkursowe z podaniem na nich produktu, który uznali za najlepszy. Kupony są przyjmowane do dnia 15 września br.

Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”  to – jak powszechnie już wiadomo – znak jakości usankcjonowany przez Unię Europejską i przez Komisję Europejską i może być w drodze konkursu jakości przyznany każdej firmy, każdej organizacji, każdej fizycznej osoby prowadzącej działalność gospodarczą dla każdego produktu obecnego na rynku w Polsce. Godło to stanowi prestiżowy wyróżnik solidności i jakości. Sam Konsumencki Konkurs Jakości Usług „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to dwudziestoletnia tradycja eksponowania i promowania firm produkcyjnych i konkretnych produktów uznanych przez konsumentów za najlepsze spośród dobrych.

Dzisiaj godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” można spotkać zarówno na szyldach hoteli i klinik leczniczych, zarówno na szyldach wielkich serwisów samochodowych, jak i na setkach produktów na półkach  marketów handlowych i małych sklepików. Zawsze te godła są gwarancją najwyższej jakości produktów i producentów, a przy okazji gwarancją najwyższej jakości obsługi klientów.

Szanowni Państwo ! Do dnia 15 września 2013 roku  poszukujcie i wskażcie konkursowemu Jury najlepsze Waszym zdaniem firmy produkcyjne, producentów i produkty, jakie można spotkać  na rynku w Polsce. Niech godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” stanie się naszym wspólnym drogowskazem ku firmom oraz produktom, które pragniemy promować i traktować jako zasługujące na szczególne zaufania klientów. Z których polski rynek wszelakich wytworów może być dumny.

Zachęcamy serdecznie już teraz do nadsyłania zgłoszeń, do wypełniania i wysyłania do Jury Konkursu kuponów konkursowych na XX Edycję Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów 2013 o certyfikat „Najlepsze w Polsce”, zamieszczanych stale na tej naszej stronie internetowej (w lewym górnym rogu).

Zakończenie XX  Edycji Konkursu Jakości Produktów odbędzie  się w Poznaniu, w dniu 17 października. tradycyjnie w Pałacu Działyńskich, w historycznej Czerwonej Sali tej zabytkowej budowli.

 Zapraszamy naszych Czytelników do  udziału w konkursie! 

09.06.2013

27 czerwca zakończenie XIX Edycja Konsumenckiego
Konkursu Jakości Usług  o godło "Najlepsze w
Polsce"

We czwartek, w  dniu 27 czerwca  2013 roku zakończona będzie  się  XIX kolejna już  Edycja Konsumenckiego Konkursu Jakości Usług  o Certyfikaty godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”. Konkurs ten , jak zawsze wzbudził szczególnie duże zainteresowanie wśród firm oferujących różne usługi, zaowocował w XVIII edycji  nadaniem wielu firmom za ich usługi Certyfikatów pozwalających na używania godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”.

Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”  to – jak powszechnie już wiadomo – znak jakości usankcjonowany przez Unię Europejską i przez Komisję Europejską i może być w drodze konkursu jakości przyznany każdej firmy, każdej organizacji, każdej fizycznej osoby prowadzącej działalność gospodarczą dla każdej usługi i każdego produktu obecnego na rynku w Polsce. Godło to stanowi prestiżowy wyróżnik solidności i jakości. Sam Konsumencki Konkurs Jakości Usług „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to dwudziestoletnia tradycja eksponowania i promowania firm usługowych i konkretnych usług uznanych przez konsumentów za najlepsze spośród dobrych.

Dzisiaj godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” można spotkać zarówno na szyldach hoteli i klinik leczniczych, zarówno na szyldach wielkich serwisów samochodowych, jak i na witrynach małych zakładów usługowych, marketów handlowych i małych sklepików oraz na setkach produktów. Zawsze te godła są gwarancją najwyższej jakości usług, produktów i producentów i gwarancją najwyższej jakości obsługi klientów.

Szanowni Państwo ! W roku 2013 poszukajcie i wskażcie konkursowemu Jury najlepsze Waszym zdaniem firmy produkcyjne, usługowe, producentów i usługodawców, i najlepsze usługi oraz produkty jakie można pozyskać na rynku w Polsce. Niech godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” stanie się naszym wspólnym drogowskazem ku firmom oraz usługom, które pragniemy promować i traktować jako zasługujące na szczególne zaufania klientów. Z których polski rynek wszelakich usług może być dumny.

Zachęcamy więc serdecznie już teraz do nadsyłania zgłoszeń, do wypełniania i wysyłania jeszcze do Jury Konkursu kuponów konkursowych na XIX Edycję Konsumenckiego Konkursu Jakości Usług 2013 o certyfikat „Najlepsze w Polsce” zamieszczanych stale na tej naszej stronie internetowej (w lewym górnym rogu).

Zakończenie XIX  Edycji Konkursu Jakości Produktów odbyło się w Poznaniu, tradycyjnie w Pałacu Działyńskich, w historycznej Czerwonej Sali tego zabytkowego pałacu. W dniu 27 czerwca, w tej Samej historycznej Sali odbędzie się Gala zakończenia XIX edycji konkursu usług.

 Zapraszamy naszych Czytelników do  udziału w konkursie!

 

21.04.2013

Zakończyła się XIX Edycja Konsumenckiego
Konkursu Jakości Produktów o godło "Najlepsze w Polsce"

We czwartek, w  dniu 18 kwietnia 2013 roku zakończyła  się  XIX kolejna już  Edycja Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów  o Certyfikaty godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”. Konkurs ten , jak zawsze wzbudził szczególnie duże zainteresowanie wśród firm oferujących różne produkty, zaowocował w XIX edycji  nadanie wielu firmom za ich produkty Certyfikatów pozwalającyh na używania godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”.

Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”  to – jak powszechnie już wiadomo – znak jakości usankcjonowany przez Unię Europejską i przez Komisję Europejską i może być w drodze konkursu jakości przyznany każdej firmy, każdej fizycznej osoby prowadzącej działalność gospodarczą dla każdej usługi i każdego produktu obecnego na rynku w Polsce. Godło to stanowi prestiżowy wyróżnik solidności i jakości. Sam Konsumencki Konkurs Jakości Usług „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to dwudziestoletnia tradycja eksponowania i promowania firm usługowych i konkretnych usług uznanych przez konsumentów za najlepsze spośród dobrych.

Dzisiaj godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” można spotkać zarówno na szyldach hoteli i klinik leczniczych, zarówno na szyldach wielkich serwisów samochodowych, jak i na witrynach małych zakładów usługowych, marketów handlowych i małych sklepików oraz na setkach produktów. Zawsze te godła są gwarancją najwyższej jakości usług, produktów i producentów i gwarancją najwyższej jakości obsługi klientów.

Szanowni Państwo ! W roku 2013 poszukajcie i wskażcie konkursowemu Jury najlepsze Waszym zdaniem firmy produkcyjne, usługowe, producentów i usługodawców, i najlepsze usługi oraz produkty jakie można pozyskać na rynku w Polsce. Niech godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” stanie się naszym wspólnym drogowskazem ku firmom oraz usługom, które pragniemy promować i traktować jako zasługujące na szczególne zaufania klientów. Z których polski rynek wszelakich usług może być dumny.

Zachęcamy więc serdecznie już teraz do nadsyłania zgłoszeń, do wypełniania i wysyłania do Jury Konkursu kuponów konkursowych na XIX Edycję Konsumenckiego Konkursu Jakości Usług 2013 o certyfikat „Najlepsze w Polsce” zamieszczanych stale na tej naszej stronie internetowej (w lewym górnym rogu).

Zakończenie XIX  Edycji Konkursu Jakości Produktów odbyło się w Poznaniu, tradycyjnie w Pałacu Działyńskich, w historycznej Czerwonej Sali tego zabytkowego pałacu.

 Zapraszamy naszych Czytelników do  udziału w konkursie!

 

01.11.2012

Rozpoczęła się XVIII Edycja Konsumenckiego
Konkursu Jakości Usług o godło "Najlepsze w Polsce"

Właśnie rozpoczęła się kolejna XVIII Edycja Konsumenckiego Konkursu Jakości Usług o Certyfikaty godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”. Konkurs, jak zawsze wzbudza szczególnie duże zainteresowanie firm świadczących wszelkiego rodzaju usługi i na pewno zaowocuje w tym roku wieloma  przyznanymi certyfikatami Godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”. Godło to – jak powszechnie już wiadomo - usankcjonowane jest przez Unię Europejską i przez Komisję Europejską i dla każdej firmy, dla każdej fizycznej osoby prowadzącej działalność gospodarczą stanowi prestiżowy wyróżnik jej solidności i jakości jej pracy. Konsumencki Konkurs Jakości Usług „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to dwudziestoletnia  tradycja eksponowania i promowania firm usługowych i konkretnych usług uznanych przez konsumentów za najlepsze spośród dobrych.

Dzisiaj godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” można spotkać zarówno na szyldach hoteli i klinik leczniczych, zarówno na szyldach wielkich serwisów samochodowych, jak i na witrynach małych zakładów usługowych, marketów handlowych i małych sklepików oraz na setkach produktów. Zawsze te godła są gwarancją najwyższej jakości usług, produktów i producentów i gwarancją najwyższej jakości obsługi klientów.

Szanowni Państwo !
Poszukajcie i wskażcie konkursowemu Jury najlepsze Waszym zdaniem firmy usługowe, usługodawców,  i najlepsze usługi, jakie można pozyskać na rynku w Polsce. Niech godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” stanie się naszym wspólnym drogowskazem ku firmom oraz usługom, które pragniemy promować i traktować jako zasługujące  na szczególne zaufania klientów. Z których polski rynek wszelakich usług może być dumny.

Zachęcamy więc serdecznie już teraz do nadsyłania zgłoszeń, do wypełniania i wysyłania do Jury Konkursu kuponów konkursowych na XVIII Edycję Konsumenckiego Konkursu Jakości Usług 2012 o certyfikat „Najlepsze w Polsce” zamieszczanych stale na tej naszej stronie internetowej (w lewym górnym rogu).

Zakończenie XVIII Edycji Konkursu odbędzie się podczas gali w dniu 14 grudnia 2012 roku, w Poznaniu, tradycyjnie w Pałacu Działyńskich, w historycznej Czerwonej Sali tego zabytkowego pałacu.
.

Zapraszamy do udziału w konkursie!
 

26.10.2012

Zakończyła się XVIII Edycja Konsumenckiego Konkursu
Jakości Produktów o godło Najlepsze w Polsce

W dniu 19 października 2012 roku zakończyła się kolejna XVIII Edycja Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów o Certyfikaty godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”. Konkurs, jak zawsze wzbudził zainteresowanie wielu firm produkcyjnych i zaowocował kilkunastoma przyznanymi certyfikatami Godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”. Godło to – jak powszechnie już wiadomo - usankcjonowane jest przez Unię Europejską i przez Komisję Europejską i dla każdej firmy, dla każdej osoby prowadzącej działalność gospodarczą stanowi prestiżowy wyróżnik jej solidności i jakości jej pracy. Konsumencki Konkurs Jakości Produktów„Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to wieloletnia tradycja eksponowania i promowania firm produkcyjnych i produktów uznanych przez konsumentów za najbardziej najlepsze spośród dobrych.

Dzisiaj godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” można spotkać zarówno na szyldach hoteli i klinik leczniczych, zarówno na szyldach wielkich serwisów samochodowych, jak i na witrynach małych zakładów usługowych, marketów handlowych i małych sklepikow oraz na setkach produktów. Zawsze te godła są gwarancją najwyższej jakości produktów i producentów i najwyższej jakości obsługi klienta.

Szanowni Państwo ! Poszukajcie i wskażcie konkursowemu Jury najlepsze Waszym zdaniem firmy produkcyjne i najlepsze produkty znajdujące się na rynku w Polsce. Niech godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” stanie się naszym wspólnym drogowskazem ku firmom oraz produktom, których i którye pragniemy promować i traktować jako podmioty i towary szczególnego zaufania klientów. Z których polski rynek usług może być dumny.

Zachęcamy więc serdecznie już teraz do nadsyłania zgłoszeń, do wypełniania i wysyłania do Jury Konkursu kuponów konkursowych na edycję 2013 zamieszczanych stale na tej naszej stronie internetowej (w lewym górnym rogu).

Zapraszamy do udziału w konkursie!


 

 

10.07.2012

Zakończyła się XVII Edycja
Konsumenckiego Konkursu Jakości Usług
o godło "Najlepsze w Polsce" - "The Best in Poland
"

W dniu 5 lipca 2012 roku zakończyła się kolejna XVII Edycja Konsumenckiego Konkursu Jakości Usług o Certyfikaty godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”. Konkurs, jak zawsze wzbudził zainteresowanie wielu firm świadczących usługi i zaowocował kilkunastoma przyznanymi certyfikatami Godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”. Godło to – jak powszechnie już wiadomo - usankcjonowane jest przez Unię Europejską i przez Komisję Europejską i dla każdej firmy, dla każdej osoby prowadzącej działalność gospodarczą stanowi prestiżowy wyróżnik jej solidności i jakości jej pracy. Konsumencki Konkurs Jakości Usług „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to wieloletnia tradycja eksponowania i promowania firm usługowych i usługodawców uznanych przez konsumentów za najbardziej wiarygodne i najlepszych spośród dobrych.

Dzisiaj godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” można spotkać zarówno na szyldach hoteli i klinik leczniczych, zarówno na szyldach wielkich serwisów samochodowych, jak i na witrynach małych zakładów usługowych, ale wszędzie te godła są gwarancją najwyższej jakości świadczonych usług i najwyższej jakości obsługi klienta.

Szanowni Państwo ! W roku 2012, na jesieni odbędzie się kolejna XVIII Edycja Konsumenckiego Konkursu Jakości Usług. Poszukajcie i wskażcie konkursowemu Jury najlepsze Waszym zdaniem firmy usługowe i najlepszych usługodawców działających w Polsce i w Unii Europejskiej, ale obecnych na polskim rynku. Niech godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” stanie się naszym wspólnym drogowskazem ku firmom oraz fachowcom, które i których pragniemy promować i traktować jako podmioty szczególnego zaufania klientów. Z których polski rynek usług może być dumny.

Zachęcamy więc serdecznie już teraz do nadsyłania zgłoszeń, do wypełniania i wysyłania do Jury Konkursu kuponów konkursowych zamieszczanych stale na tej naszej stronie internetowej (w lewym górnym rogu).

Zapraszamy do udziału w konkursie!

 

02.06.2012

Rozpoczęła się XVII Edycja
Konsumenckiego Konkursu Jakości Usług
o godło "Najlepsze w Polsce" - "The Best in Poland"

Właśnie rozpoczęła się kolejna XVII Edycja Konsumenckiego Konkursu Jakości Usług o Certyfikaty godła „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”. Upowszechniając ideały dobrze rozumianego  patriotyzmu gospodarczego możecie Państwo zgłosić do wyróżnienia godłem „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” firmy świadczące usługi, oraz indywidualnych  usługodawców świadczących usługi wszystkich rodzajów, firmy i fachowców, którzy  Państwa  zdaniem rzeczywiście należą do grupy najlepszych w Polsce. Godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland”, usankcjonowane przez Unię Europejską i przez Komisję Europejską, jest dla każdej firmy, dla każdej osoby prowadzącej działalność gospodarczą  prestiżowym wyróżnikiem jej solidności i jakości jej pracy. Konsumencki Konkurs Jakości Usług „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” to wieloletnia tradycja eksponowania i promowania firm usługowych i usługodawców uznanych przez konsumentów za najbardziej wiarygodne i najlepszych spośród dobrych.

Takich firm usługowych i takich usługodawców indywidualnych oznaczonych charakterystycznym znakiem Konsumenckiego Konkursu Jakości Usług „Najlepsze w Polsce” – „ The Best in Poland” są już na polskim i europejskim rynku setki. Wiemy, że cieszą się one znacznie większym powodzeniem i zaufaniem klientów, aniżeli firmy, które takim godłem nie mogą się wylegitymować. Dzisiaj godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” można spotkać zarówno na szyldach hoteli i klinik leczniczych, zarówno na szyldach wielkich serwisów samochodowych,  jak i na witrynach małych zakładów usługowych, ale wszędzie te godła są gwarancją najwyższej  jakości świadczonych usług i najwyższej jakości obsługi klienta.

Szanowni Państwo ! W roku 2012, już w miesiącu lipcu odbędzie się podsumowanie wyników  XVII Edycja Konsumenckiego Konkursu Jakości Usług. Poszukajcie i wskażcie konkursowemu Jury najlepsze Waszym zdaniem firmy usługowe i najlepszych usługodawców działających w Polsce i w Unii Europejskiej, ale obecnych na polskim rynku.  Niech godło „Najlepsze w Polsce” – „The Best in Poland” stanie się naszym wspólnym kierunkowskazem ku firmom oraz fachowcom, które i których  pragniemy promować i traktować jako podmioty szczególnego zaufania klientów. Z których polski rynek usług może być dumny. Zachęcamy więc serdecznie do wypełniania i wysyłania do Jury Konkursu kuponów konkursowych zamieszczanych stale na tej naszej stronie internetowej (w lewym górnym rogu).

                   Zapraszamy do udziału w konkursie!

 


Witryna, na której się znalazłeś wykorzystuje pliki cookies, dalsze korzystanie z niej oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Tak, rozumiem