Szczegóły firmy
BMETERS POLSKA Sp. z o.o
ul. Główna 60
51-188 Psary k/Wrocławia
Tel.: +48 71-388-90-04
Fax: +48 71-387-15-37
e-mail: biuro@bmeters.pl
WWW: www.bmeters.pl
Doradztwo i serwis w zakresie opomiarowania wody i ciepła oraz dystrybucja wysokiej jakości wodomierzy, ciepłomierzy, systemów zdalnego odczytu
Świadczymy usługi analiz doboru wodomierzy i ciepłomierzy, wymiany legalizacyjne, pierwotne montaże, instalacje zdalnych systemów odczytu oraz serwis przyrządów pomiarowych wraz z usługą legalizacji.
Dzięki nowoczesnej linii legalizacyjnej, firma świadczy usługi: legalizacji liczników przepływu wody, ich serwisowanie oraz innowacyjną usługę ekspertyz urządzeń pomiarowych wodomierzy i ciepłomierzy - testów metrologicznych.
Technologia legalizacji wodomierzy oparta jest na złożonym, pięciomodułowym ciągu legalizacyjnym, obejmującym montaż wraz z zaciskiem, regulację wodomierzy metodą przepływową, próba ciśnieniowa, badanie metodą wagową zatrzymany lub ruchomy start/stop oraz dekompresja wraz z demontażem. Nadzór nad procesem legalizacji sprawuje informatyczny system sterownia.
Zaufanie jakim obdarzyli nas klienci, fachowe usługi doradcze i serwisowe oraz bardzo dobrej jakości produkty przekładają się na dynamiczny rozwój Spółki, a także ciągłe doskonalenie produktów i usług wchodzących w skład naszej oferty.
Dzięki produktom charakteryzującym się wysoką precyzją wykonania oraz dokładnością pomiaru udzielamy na wszystkie swoje wodomierze jednostrumieniowe 5-cio letniego okresu gwarancji oraz zobowiązujemy się do serwisowania i dostaw części w okresie 10 lat od momentu zakupu liczników.
W swojej pracy koncentrujemy się na jak najlepszym poznaniu i spełnieniu wymagań klienta poprzez śledzenie najnowszych światowych trendów i technologii, bogate doświadczenie oraz wiedzę naszych pracowników i ekspertów. Dzięki temu możemy zaoferować najwyższą jakość, oraz kompleksową obsługę i wsparcie na wszystkich etapach i po zakończeniu współpracy.
W trosce o zaufanie, jakim obdarzają nas klienci oraz o wizerunek wiarygodnego partnera stawiamy sobie następujące cele strategiczne: stałe poszerzenie naszej oferty handlowej i usługowej; zapewnienie krótkich terminów realizacji i najwyższej jakości wyrobów, a dzięki temu osiągnięcie pełnego zadowolenia klientów; dalsze umacnianie uznanej pozycji rynkowej naszej firmy; przestrzeganie wdrożonego Systemu Oceny Zgodności wyrobów; ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością oraz spełnianie wymagań normy ISO 9001:2008 i obowiązujących przepisów.
Wychodząc z założenia, że poziom zadowolenia Klientów zależy od jakości oferowanych przez nas wyrobów i usług oraz od kompetencji pracowników, realizujemy powyższe cele strategiczne poprzez: zaopatrywanie się tylko u dostawców gwarantujących dostawy zgodne z naszymi wymaganiami jakościowymi; reagowanie na zmieniające się potrzeby i rosnące wymagania klientów; zapewnienie satysfakcji pracowników z uwzględnieniem stałego podnoszenia ich kwalifikacji i rozwoju zawodowego; zaangażowanie kierownictwa w tworzenie warunków i motywowanie pracowników do poszukiwania metod doskonalenia wykonywanej pracy.
Profesjonalne i kompetentne działania podejmowane przez BMETERS POLSKA zostały docenione miedzy innymi poprzez nadanie Certyfikatu Zarządzania Jakością PN-EN ISO 9001:2000
W 2008 roku przedsiębiorstwo zostało zgłoszone do Programu Gospodarczo- Konsumenckiego pod patronatem Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej. Po pozytywnej trzyetapowej weryfikacji dokonanej przez ekspertów, konsumentów i partnerów gospodarczych uzyskało tytuł Solidna Firma.
Podczas VI Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo Szkoleniowej INSTAL WOD KAN Kielce 2009 wodomierz GSD8 45⁰ otrzymał nagrodę EUREKA 2009 w dziedzinie Innowacyjny Produkt Instalacje Wewnętrzne za lata 2007-2008
Firma posiada Certyfikat NCAGE Wojskowego Centrum Normalizacyjnego, Jakości i Kodyfikacji oraz otrzymała Natowski Kod Podmiotu Gospodarki Narodowej
BMETERS w skrócie i liczbach :
2.000.000 szt. dostarczonych i zainstalowanych wodomierzy w Polsce
5 lat działalności w Polsce
5 lat gwarancji na produkty
10 lat gwarancji serwisowania i dostaw części zamiennych
Przeprowadzone badania oceny satysfakcji klienta w ramach ISO 9001: 2000 dały ocenę przekraczającą 4,7pkt na 5 możliwych, co świadczy o wysokiej jakości obsługi.
Analiza procedur reklamacyjnych wykazała, że liczba reklamacji wynosi poniżej 0,2%